Termeni si conditii

Termeni de utilizare:

1. Definiții

1.1. În acest document, sunt prezentate somedefiniții care sunt utilizate pe site:

SITE: reprezintă magazinul de internet SITE aferent companiei Prod-Energie, care se află pe site-ul www.rentroom.md, prin care USERUL are acces la informații la serviciile oferite de RentRoom.

Prod-Energia: reprezintă societatea comercialăProd-energie S.R.L., cu adresa legală: oraș Chișinău, strada Mincu 11 ap38, adresa fizică: oraș Chișinău, strada Alexandru cel bun 62-42 din 2

UTILIZATOR / Vizitator: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat CONDIȚIILE DE TERMAND a acestui SITE, în acest sens îndeplinind toate cerințele procesului de rezervare.

 

2. Conținutul site-ului

2.1. Informațiile publicate pe SITE sunt informații de interes general Prod-energie, serviciile oferite de acesta, ale partenerilor săi, precum și alte informații considerate de Prod-energie ca fiind de interes pentru UTILIZATORI.

2.2. Informațiile sunt puse la dispoziția utilizatorilor, de regulă, gratuit.Prod-energie își rezervă dreptul de a implementa anumite servicii pe SITE, care vor fi oferite cu costul UTILIZATORILOR.

2.3. Prod-energie este proprietarul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală de pe SITE, respectiv asupra designului și conținutului său publicat pe SITE.

UTILIZATORUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală a Prod-energie, prevăzute de legislația în vigoare.

3. Utilizarea site-ului

3.1. UTILIZATORUL se angajează să acceseze și să utilizeze SITE-ul în scopuri și, prin aceasta, nu constituie o utilizare abuzivă. 4. Limitarea răspunderiiPROD-ENERGIE SRL

4. Limitarea răspunderii PROD-ENERGIE SRL


4.1. PROD-ENERGIE își rezervă dreptul de a completa și modifica orice informație din SITE.

4.2. Orice problemă cauzată de serviciile prezentate pe SITE va fi rezolvată în mod semnificativ în termen de 2 zile lucrătoare de la data notificării în scris a problemelor, de către UTILIZATOR.

4.3. Prod-energie nu este responsabil pentru nicio pierdere, costuri, procese, creanțe, cheltuieli sau alte obligații, dacă acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor și condițiilor.

4.4. Prod-energie srl nu este responsabilă pentru daunele create ca urmare a eșecului Site-ului, precum și pentru cele care rezultă din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe Site.

4.5. Vă informăm că orice reclamații privind deficiențele serviciilor vor fi luate în considerare și vor fi analizate numai dacă sunt înregistrate în primele 24 de ore din momentul primirii serviciului.

 

5. Termenii și condițiile de achitare

Benzi de preț - Banda de preț percepută depinde de durata șederii. Dacă sejurul dvs. se reduce în lungime, aceasta duce la cazarea dvs. într-o bandă de preț diferită, vi se va solicita să plătiți diferența dintre cele două rate de la începutul șederii.
Confirmarea rezervării și a plății anticipate - Toate datele de rezervare sunt confirmate de noi printr-un e-mail de confirmare a rezervării, după ce ați efectuat plata în avans pentru prima zi de închiriere (transfer bancar, Visa / Master Card pe site-ul rentroom.md sau numerar în biroul nostru ) odată ce sosiți banii, rezervarea dvs. va fi considerată valabilă.
Pentru plățile cu cardul de credit, cardul utilizat trebuie să fie pe numele Clientului. Clientul este responsabil pentru orice comisioane de tranzacție. Dacă Clientul ajunge în afara programului normal de lucru, Clientul trebuie să plătească online conform instrucțiunilor furnizate. Oricine plătește integral sau parțial șederea devine semnatar al contractului curent și este în egală măsură obligat de acesta.

 

Procedura de plată completă - Costul total al rezervării (minus taxa pentru prima zi de rezervare) trebuie plătit înainte de colectarea cheilor.

Administratorul site-ului stabilește perioada minimă de rezervare pentru fiecare apartament. După finalizarea rezervării, perioada corespunzătoare este marcată automat ca „ocupată” în calendar. Sunteți de acord că trebuie să încheiați un acord de inchiriere și sunteți de acord să acceptați termenii, condițiile, regulile și restricțiile legate de utilizarea apartamentelor / mașinilor.

Sunteți de acord că sunteți responsabil pentru îndeplinirea obligațiilor care decurg din acord.


6. Garanțiile utilizatorului

Acest site este furnizat de PROD-ENERGIE SRL pentru a vă ajuta să rezervați unui apartament un regim hotelier, o mașină. Pentru ca rezervarea să fie legitimă, sunteți de acord că aveți încă 21 ani  și aveți autoritatea legală de a accepta acest acord. Sunteți de acord că sunteți responsabil financiar pentru utilizarea acestui site și că toate informațiile furnizate de dvs. sunt adevărate și corecte.

 

 

 

7. Informaţie privind respectarea confidenţialităţii informaţiei privind clienţii /

Informaţie privind respectarea confidenţialităţii informaţiei privind Operaţiunile 


Pentru a proteja informațiile pe care le introduceți, folosim software-ul Secure Sockets Layer (SSL), care criptează informațiile în timpul transmisiei. De asemenea, folosim o locație securizată de găzduire a serverului, protecție pentru firewall, tehnologie de criptare și acces controlat pentru a vă proteja datele personale.
Accesarea SITE-ului rentroom.md - presupune acceptarea UTILIZATORILOR ca datele lor personale să fie stocate și prelucrate de compania Prod Energie SRL. Scopurile prelucrării acestor date sunt: crearea unei baze de date pentru rapoarte statistice, informarea despre promoții sau orice alte promoții sau activități desfășurate de RentRoom prin orice mijloc de comunicare (poștă, e-mail, telefon, SMS etc.). Prod-energie SRL este unicul proprietar al informațiilor colectate de pe acest site. PRODENERGIE SRL se angajează să nu dezvăluie date personale către terți prin vânzare, divulgare parțială sau închiriere.

 

Folosim adrese IP pentru a analiza obiceiurile de navigare, a gestiona site-ul, a urmări interesele utilizatorilor și a colecta informații demografice pentru uz intern. Toate acestea au ca scop creșterea ușurinței de utilizare a site-ului și publicarea informațiilor, în funcție de interesele utilizatorilor. Adresele IP nu au nicio conexiune cu informații personale.

Confidențialitate și protecția datelor Vom încerca să menținem datele actualizate și exacte, dar nu oferim nicio garanție sau garanție și nu vom răspunde în cazul în care orice transmisie de date pe internet nu este complet exactă sau sigură. Folosim informațiile dvs. pentru a ne ajuta să îmbunătățim site-ul și serviciul nostru, pentru a personaliza tipurile de informații pe care le primiți de la noi, precum și pentru motive statistice, de marketing și administrative interne. Nu împărtășim aceste informații cu părțile externe, decât în măsura necesară procesării rezervării dvs., folosind acest site web și furnizându-ne informațiile dvs., consimțiți să utilizați de către noi informațiile dvs. așa cum este descris mai sus.
Cum vom folosi informațiile dvs. personale. Vom folosi informațiile personale pe care ni le furnizați: pentru a vă furniza serviciile; să vă procesați plata pentru servicii; și dacă ați acceptat acest lucru în timpul procesului de rezervare online, pentru a vă oferi informații despre produse și servicii similare pe care le oferim, dar puteți înceta să mai primiți acest lucru în orice moment contactându-ne.
Vom oferi informațiile dvs. personale altor terți, în cazul în care legea impune fie ne permite acest lucru.

 

8. Condițiile și procedurile prestarea  serviciilor 

 

Cheile apartamentului sunt disponibile dupa plata tuturor taxelor de închiriere și a depozitului.

Check-in și check-out - Regulile pentru check-in și check-out sunt stabilite de noi. Toate apartamentele sunt de obicei disponibile pentru ocuparea lor după 14:00 în ziua sosirii. Cheile sunt puse la dispoziție în timpul programului de lucru (între orele 8:30 și 18:00). Aranjamentele pot fi făcute pentru colectarea cheilor după ore de lucru și duminică, dupa un acord prealabil. Toate apartamentele trebuie să fie eliberate până la ora 12.00 la prânz, în ziua plecării. Aranjamentele pot fi făcute pentru o verificare ulterioară, dar acest lucru este supus unui aranjament prealabil. Dacă există o întârziere în cazarea apartamentului dincolo de ora convenită, vă este taxată o închiriere de o zi întreagă.

 

 

9. Condițiile și procedurile pentru returnarea  / sistarea/încetarea prestării serviciilor cu restituirea a sumelor Operaţiunii totale sau parţiale , sumei cumpărăturii și anularea Operaţiunii 


Anulare de către dvs. - Toate notificările de anulare trebuie făcute în scris prin e-mail către noi. Sunteți responsabil să vă asigurați că notificarea a fost primită. Atunci când notificarea este primită cu mai mult de 21 de zile înainte de prima dată anulată, toate plățile primite de la client sunt rambursate. Când notificarea este primită cu 21 de zile sau mai puțin înainte de prima dată anulată sau în cazul „neprezentarii”, nu se va face nici o rambursare.


Modificare de către Dvs. - Dacă doriți să modificați rezervarea (de exemplu, modificați datele șederii dvs. sau cazarea solicitată), vom face toate eforturile noastre rezonabile pentru a respecta solicitarea dvs., cu toate acestea nu vă putem garanta că vom putea face acest lucru. și nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru pierderi, daune sau cheltuieli suplimentare care pot fi suportate în această situație. Pentru sosirile întârziate și plecările anticipate se va aplica o penalitate, echivalentă cu costul chirii unei zile. Dacă șederea dvs. este redusă în lungime, vă rugăm să consultați secțiunea despre benzile de preț pentru informații despre prețul pe zi, în care veți fi taxat.

 

Anulare de către noi - În situații excepționale, putem considera că este necesară anularea rezervării dvs. și, dacă da, vom face toate eforturile rezonabile pentru a oferi o alternativă adecvată. Dacă acest lucru nu este acceptabil și presupunerea anulării nu este rezultatul unor evenimente dincolo de controlul nostru rezonabil, care vor include, dar nu se vor limita la evenimente precum război, conflicte civile, activitate teroristă, dispute de muncă, dezastre naturale sau provocate de om. , incendiu, inundații și condiții meteorologice nefavorabile, vă vom rambursa orice sumă pe care ne-ați plătit-o, care va constitui decontarea completă și finală a oricărei răspunderi pe care le-am putea avea în urma unei astfel de anulări. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. legale. Mai precis, nimic în aceste condiții nu va restrânge răspunderea noastră pentru deces sau vătămare corporală cauzată de neglijența noastră sau pentru reprezentări false.
Dacă apartamentul rezervat nu este disponibil din cauza unei probleme tehnice sau a oricărei alte circumstanțe neprevăzute, ne rezervăm dreptul de a înlocui un apartament din aceeași categorie de tarife. Daca echipamentul, dimensiunea sau decorația pot diferi de apartamentul inițial, acestea nu sunt considerate motive adecvate pentru refuzul apartamentului.
Dacă nu este disponibil un apartament cu aceeași categorie de tarif, vom oferi unul dintr-o categorie mai mare pentru același preț sau unul dintr-o categorie mai mică (caz în care diferența de preț de închiriere va fi rambursată pe durata șederii) . Dacă a fost redus la o categorie de preț mai mică, Clientul poate refuza apartamentul, vom face restituirea completa.

 

Numărul de persoane cazate - Sunteți responsabil să vă asigurați că apartamentul nu este ocupat de mai multe persoane decât se menționează pe e-mailul dvs. de confirmare a rezervării, care este setat la numărul de paturi din apartament. Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea în apartament dacă considerăm că această condiție este probabil încălcată. În acest caz, nu se vor returna plata chiriere. Apartamentul nu poate fi reînchiriat / subînchiriat niciunui alt grup / parte fără aprobarea scrisă a noastră.

Încetarea de către noi - Avem dreptul de a încheia o rezervare în orice moment pe motiv de abuz la personal sau alți oaspeți, maltratare a apartamentului sau activitate infracțională din partea celor care ocupă apartamentul sau oaspeții acestora.

Leziune sau pierdere - Nu putem fi răspunzători pentru nicio vătămare corporală, pierdere sau deteriorare a efectelor personale care rezultă de la cazare. Nici noi, nici reprezentanții noștri, nu putem fi responsabili pentru nicio circumstanță care nu este sub controlul nostru, inclusiv, fără a se limita la, defecțiune mecanică, boală sau eșecul vreunei furnizări de servicii publice.



10. Utilizarea apartamentelor


Este interzis să  folositi apartamentele pentru petreceri sau întruniri în care locuitorii apartamentelor învecinate ar putea fi deranjați. Dacă, la sosire, se consideră că intenționați să utilizați apartamentele pentru un astfel de eveniment, vi se poate refuza intrarea. Dacă se descoperă că dețineți un astfel de eveniment după sosire, vi se va cere să plecați imediat. În astfel de circumstanțe, nu suntem obligați să oferim sau să localizăm cazare alternativă. Proporția restituirii este la discreția noastră.
Drepturi de acces - Reprezentanții și subcontractanții noștri au dreptul de acces la proprietate în orice moment, cu respectarea cuvenită a dvs., în scopul inspecției proprietății și pentru a efectua orice lucrări esențiale de reparație sau întreținere.
Animale de companie - În niciun caz, nu sunt permise animale de companie de niciun fel. Sunteți responsabil pentru orice încălcare a acestei reguli de către ocupanții dvs.
Fumatul - Toate apartamentele noastre sunt pentru nefumatori, fumatul este permis doar la balcon ( in caz ca apartamentul dispune de el)

Daune aduse apartamentului - sunteți responsabil pentru îngrijirea rezonabilă a proprietății și a conținutului acesteia. Proprietatea și toate echipamentele, ustensilele, mobilierul etc. trebuie lăsate curate și ordonate la sfârșitul perioadei de închiriere.
Cu excepția cazului de uzură obișnuită, locatarul va fi răspunzător pentru rezolva orice daune aduse apartamentului sau conținutului acestuia, care s-a produs din cauza neglijenței, daunelor voințe sau a comportamentului iresponsabil din partea celor care ocupă apartamentul sau oaspeții lui. O astfel de pagubă trebuie raportată fără întârziere reprezentanților noștri locali. Costul reparației sau înlocuirii trebuie să fie convenit și plătit către noi. Sunteți responsabil să vă asigurați că nicio persoană care stă sau  vizitează apartamentul în timpul șederii dvs. nu va face, ceea ce ar pune în pericol conditiile de inchiriere si utilizare în ceea ce privește apartamentul și conținutul acestuia .

11. Soluționarea litigiilor

Suntem de acord că orice dispută, revendicare sau controversă care rezultă din sau în legătură cu acești Termeni sau cu încălcarea, încetarea, executarea, interpretarea sau realitatea sau în legătură cu utilizarea Serviciilor sau utilizarea Site-ului (menționat împreună „Disputele”) vor fi soluționate prin proceduri judiciare.

 

Cum să ne contactați

Dacă aveți întrebări cu privire la acești Termeni, vă rugăm să ne contactați la rentroom.md@gmail.com

+37378242428

SOLICITĂ APEL